نتاشا ملکوبا نریندر مودی سے زیادہ مقبول ہیں۔

نریندر مودی سے زیادہ مقبول! ہاں آپ نے صحیح سنا! نتاشا ملکووا مودی سے زیادہ مقبول ہیں۔ : نتاشا ملکوبا

نتاشا ملکووا مودی سے زیادہ مقبول ہیں۔
نتاشا ملکوبا

 

معروف بالی ووڈ فلمساز فرحان اختر نے دعویٰ کیا ہے کہ پورن اسٹار نتاشا ملکووا اب بھارتی وزیراعظم نریندر مودی سے زیادہ مقبول ہیں۔ ان کا یہ تبصرہ بھارتی سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا ہے۔ ان کے تبصروں نے پہلے ہی کافی ہلچل مچا دی ہے۔

[ نتاشا ملکوبا نریندر مودی سے زیادہ مقبول ہیں۔ ]

اس نے تبصرے کی حمایت میں ثبوت بھی پیش کیے۔ گوگل ٹرینڈز کے اعدادوشمار پر روشنی ڈالتے ہوئے انہوں نے کہا کہ گوگل پر پورن اسٹار نتاشا ملکووا کو سرچ کرنے کے رجحان میں اضافہ ہوا ہے اور 2016 میں انڈیکس 100 پوائنٹس تک پہنچ گیا۔

اس سے پہلے نریندر مودی آگے تھے۔ یہ انڈیکس ظاہر کرتا ہے کہ 2016 میں وزیر اعظم نریندر مودی کی مقبولیت کا پارا 25 پوائنٹس تک کم ہوا ہے۔

Narendra Modi (نارندرا مودی)
(نارندرا مودی)

 

نتاشا-مالکووا ایک مشہور امریکی پورن اسٹار ہیں۔ وہ عام طور پر سخت فحش نگاری میں زیادہ دیکھی جاتی ہے۔ وہ 1991 میں کیلیفورنیا، امریکہ میں پیدا ہوئیں۔ نتاشا ایک اور مشہور امریکی پورن اسٹار میا مالکووا کی اسکول کی دوست ہیں۔ نتاشا نے 2012 میں میا کا ہاتھ پکڑ کر فحش دنیا میں ڈیبیو کیا۔ وہ اس وقت ماڈلنگ بھی کر رہی ہیں۔

google news
Follow us on google news

 

 

نتاشا حالیہ دنوں میں بھارت میں مقبولیت کی چوٹی پر پہنچی ہیں۔ وہ اس وقت کئی فلموں میں کام کر رہی ہیں۔ نتاشا سوشل میڈیا پر کسی بھی دوسرے اسٹار کے مقابلے میں زیادہ آواز رکھتی ہیں۔ فیس بک، ٹویٹر، انسٹاگرام اور یوٹیوب پر ان کی مضبوط موجودگی ہے۔

নাতাশা মালকোভা, নিল ছবির তারকা, Natasha Malkova
نتاشا ملکوبا

 

نتاشا کی سالگرہ 22 جنوری 1991 ہے۔ اس کا قد 5 فٹ 10 انچ اور وزن 58 کلو ہے۔ نتاشا شراب یا تمباکو نوشی نہیں کرتی ہے۔ وہ خود کھانا پکاتی ہے اور اپنی گاڑی خود چلاتی ہے۔ نتاشا باقاعدہ یوگا اور جاگنگ کے ذریعے اپنی فٹنس برقرار رکھتی ہیں۔

تاہم نتاشا نے اپنی فیملی کی معلومات کو خفیہ رکھا۔ جہاں تک معلوم ہے، اس کا ایک بھائی ہے۔ اس کے علاوہ، ابھی تک کوئی اور معلومات معلوم نہیں ہوسکی ہیں۔ نتاشا نہ صرف بھارت بلکہ بنگلہ دیش اور پاکستان سمیت کئی ممالک میں بھی دلچسپی میں سرفہرست ہیں۔

 

Natasha Malkova, نتاشا ملکوبا
نتاشا ملکوبا

.

 

Read more:

Leave a Comment